Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.02.2007 14:10 - Открито за изневярата
Автор: promised Категория: Изкуство   
Прочетен: 14848 Коментари: 77 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Изневярата като начин на живот или просто разнообразие в застоялите връзки.

 

            Бягаме ли от скуката изневерявайки или погалваме застоялото си его? Да приемеш изневярата за нещо нормално се превръща в начин на живот на голяма част от хората около мен. Познати и непознати споделят за физическата и/или платонична изневяра. Хората изневеряват на работа с колеги, след работа с извън брачен партньор.  Вечер, след като са сложили домочадието си по леглата, сядат пред компа и започват виртуалните си срещи с хора, с които го правят от години. Наум, с несъществуващ човек.

 

            Какво търсят всички и в крайна сметка намират ли го?

 

               *  Разбиране, поради невъзможност да комуникират добре с партньора си. Невъзможност за открита споделеност на чувства и емоции? Страх да се обсъжат проблеми, които винаги остават неизяснени или нараняват чувствата на единият.

                    * Сексуална незадоволеност и/ или сексуална апатичност. Живеейки с един човек под един покрив повече от 5 години, причина ли е да погледнеш встрани и да влезеш в нечие чуждо легло, само заради самият секс?

                               *    Желание за разнообразие?

                                               *   Търсене на нови емоции, които явно не се намират в настоящият партньор?

                                                              *Внезапно породени емоции, влюбване от пръв поглед?

                                                                           *Естествена полигамия и нежелание за обвързване с един партньо, защото това е в противовес с природата?

 

            Въпроси на които търся отговор с години? Тема за размисъл и обсъждане, два дни преди 14-ти февруари, когато всеки ще се обърне към половинката си и ще й/му обясни колко значим човек е, и колко е единствен/а!

 

            Можем ли да прекараме остатъка от живота си, (незвисимо от броя на годините( с един човек? Можем ли да спазим обета, който даваме пред него/нея и най-вече пред себе си?

 

            Изневярата лъжа ли е, и ако е, кого всъщност лъжем?

 

 



Тагове:   открито,


Гласувай:
0



1. ady - Изневярата
12.02.2007 14:28
спореде мен е лъжа. Лъжеш партньора си, не само физически, а и духовно. На всичкото отгоре лъжеш и себе си по този начин.Никога не съм изневерявала, но са ми изневерявали и чувството не е от най прияятните.
цитирай
2. promised - Ади,
12.02.2007 14:46
благодаря, че изрази мнение.
щом си била от другата страна, значи знаеш какво е чувството...а какво всъщност е чувството?
цитирай
3. ady - Гадно
12.02.2007 14:50
:(
цитирай
4. promised - ferrko,
12.02.2007 14:51
незнам.....
може би просто човек има нужда да прави, това, което му е необходимо...
но отново...
изневяра ли е това, че си заобичал друг човек??
цитирай
5. zipi789 - Няма изневяра
12.02.2007 15:03
Изневяра ли?Това е избор ,възпитание, мироглед.НО,ако си обвързан-трябва да си честен ,да признаеш своя избор,да не лъжеш половинката си,да продължиш напред,да не се обръщаш назад/в случай,че не ти хареса и си се излъгал/ и...ДА СИ НОСИШ КРЪСТА!
цитирай
6. mmmmmmmmm - Изневяра...
12.02.2007 15:17
слугинство на собствената ти простотия!
Ако си човек с достойнство сядаш и слагаш картите на масата.Обяснаваш,че си се влюбил/а,променяш си стария избор/поемаш с нов партньор/ и излизаш с достойнство от ситуацията!Другия да ли приема или не взетото решение е все едно,но напускащия излиза с достойнство!
Всичко останало като поведение е помиярщина!!!
Причините за раздялата нямат значение.Всеки има право на избор и поведеие!Но да лъжеш,да мамиш и да наряваш НЕ СЕ ПОЗВОЛЯВА И НЕ СЕ ПРОЩАВА!
цитирай
7. promised - ферко мммммммммммммм,
12.02.2007 15:32
нека няма крайни изказвания, но все пак се радвам, че се получава диалог.

мммммммммммм,
аз също сън на принципа, че се излиза от едната връзка, за да се започне новата, за да си начисто със себе си , с новият партнер, със старият и така...но явно това не се практикува, защото другото положение е по-удобно.
Ами ако новата връзка не е толкова успешна, колкото старата? Защо да се рискува:(

Ферко,
удовлетворява ли те този избор?
цитирай
8. promised - zipi789,
12.02.2007 15:33
малко хора успяват сами да си носят кръста....
все пак не са сами в тази ситуация, и техният партньор рано или късно бива въвлечен....
цитирай
9. promised - ПИТАНЕ...ЗА СИТУАЦИЯ
12.02.2007 15:33
в която се признае за изневярата?

Бихте ли признали, че сте изневерили?
цитирай
10. mmmmmmmmm - КОЕ,
12.02.2007 15:40
Драги Ферко е крайно?!Честността ли?:)Защо е крайно,защото не е удобно на някой ли?Имам си принципи и ще ги отстоявам.Нищо пошло няма да премълча.А,че мирише си прав!Около мен даже смърди!!!!!......:(((((
цитирай
11. promised - не бива да се премълчава...
12.02.2007 15:57
затова пуснах тази тема, защото всички мълчат.....
защото хората, които са в подобна ситуация са прекалено изстискани, останали без сили..без желание да говорят....

затова реших да пусна темата, за да се сподели, за да се говори открито...да се назовават нещата с истинските им имена, дори да е трудно
цитирай
12. timmyd - Боли
12.02.2007 15:58
Когато разбереш, че партьорът ти изневерява. Дори без да знае защо. Боли и сърцето се къса, ако го обичаш истински. И тогава въпреки всичко прощаваш и искаш отново топлина...Боли, когато всичко се повтаря...
цитирай
13. анонимен - Kикой не е застрахован от изневя...
12.02.2007 16:06
Kикой не е застрахован от изневяра!На всеки може да се случи в даден момент от живота!дори и на най примерните:) !Можеш да изневериш...може да ти изневерят....Ако става въпрос просто за моментна интрига,еднократен секс или нещто такова можем до говорим за изневяра,но може би е по-страшно когато вложиш и чувства....Тогава със сигурност ще има някой прецакан:)
цитирай
14. анонимен - KATE
12.02.2007 16:10
Толкова е обидно да знаеш, че предпочетена е друга жена, която дори не е нещо повече от теб. Още по-обидно става, когато си подчинил целия си живот на мъжа си, в следствие на което най-вероятно напълно си се обезличил, а той през цялото време е смятал, че това, което правиш е твое задължение. Вече четири месеца имам чувството, че умирам.
цитирай
15. promised - timmyd,
12.02.2007 16:18
"без да знае защо"...това убива само като изречение....
наистина ли е възможно да се прости.....

а когато се повтори?
цитирай
16. promised - Анонимен 17
12.02.2007 16:20
според теб нещото-моментното не се брои за изневяра, така ли?
то е като задоволяване на някакъв вид интерес..или просто моментно сексуално изживяване, разнообразие от вече познатият секд с партньора?
цитирай
17. promised - Ферко,
12.02.2007 16:24
аз съм човек, който държи на честността!
Веднъж един приятел ми каза: Ти си честна, защото си егоистка!:) Защото само егоистите държат на честността, за да са чисти пред себе си!

Аз съм на принципа, че човек трябва да прави, това, което го прави щастлив, но...ето пак едно ГОЛЯМО НО:(
Можеш ли да си истински щастлив, ако направиш нещо, което ще нарани човека, когото обичаш...

Това с чатовете е нещо, което силно е влязло в живота на голяма част от нас.

Всеки от нас, или поне много от нас имат човек или хора с които разговарят ежедневно, хора които знаят толкова много за нас, и ние за тях....хора, с които "обичаме" да говорим...без да влагаме силно емоционалните нотки...вид привързаност с човек, който споделя интересите и емоциите ни, проблемите и радостите.....като вид чисто приятелство
цитирай
18. promised - Анонимен 18
12.02.2007 16:25
даже незнам дали въпроса е в това , дали другата жена е "нещо повече от теб"...а в самият факт, че е предпочетена...

отново идва въпроса : ЗАЩО се стига до там?
цитирай
19. timmyd - "без да знае защо"
12.02.2007 16:27
Може и да убива като изречение, но е живата реалност.Питай някой, който е изневерил, какво ще каже по въпроса защо го е направил.Всяко нещо си има причина -да. НО аз не разбирам, ако обичаш някого, как ще му изневериш!Друг е въпросът ако си с някого просто за да не си сам. Но да се подиграеш, защото според мен е подигравка, с любимия е.... не знам коя дума да използвам.
Когато обичаш прощаваш, когато се повтори... това е вид душевен мазохизъм вероятно.
цитирай
20. promised - Ферко,
12.02.2007 16:27
нека бъдем открити.
нека бъдем честни без да събираме смелост 3 дни.

разкажи ми повече!

разкажи ми какво е чувството...
цитирай
21. promised - timmyd,
12.02.2007 16:31
аз си тръгвам от човек, който прави такова нещо....
обичам го безумно,
но не мога да живея с това, което се случва, защото се чувствам омърсена, защото знам ...ззащото съм един вид съучастник!

Аз лично съм на принципа, който сподели и mmmmmmmmmm,излизаш от едната връзка и тогава на чисто започваш новата, щом/ако си сигурен, че го искаш. Ако човек не е сигурен и тъче на два стана, то тогава...всичко е една голяма лъжа. взаимна лъжа. Която разбива психиката, потъпква всичко свято и човек губи вяра в хората като цяло....
цитирай
22. mmmmmmmmm - Това,
12.02.2007 16:32
че разговарям с някой все още не се брои за изневяра!АКО само говаря.И навик да стане-какво от това?Някой и нещо застрашавам ли?Ако се почне с "миличко","слънчице","дай да се видим..."нещата стават сериозни!А следващото е да са изван контрол:)
Принципите ми са простички-не наранявай,не унижавай,не обиждай!....Елементарно,нали?!:)))
цитирай
23. timmyd - А когато обичаш,
12.02.2007 16:37
да ... умираш.То това е най-гадното. Когато таиш надежда човекът, на когото вярваш, да се промени...а все няма промяна...И аз не го разбирам. Хора ,каквото и да правите-БЪДЕТЕ КОРЕКТНИ един към друг. Защото от гледна точка на този, който е от дугата страна- всяка изневяра е смъртоносна- нещо в теб умира. Ако ще това да е вярата в човека.
цитирай
24. promised - timmyd,
12.02.2007 16:41
точно за това говоря.....
можем ли да я преборим...да спрем това разяждащо, убиващо нещо, което наранява....дори ..дори да го премълчим, дори ....да го споделим...

можем ли да надживеем желанието за изневяра, независимо от причините?
цитирай
25. shiva - не можем да го надживеем.
12.02.2007 16:43
не и когато монотонноста те е погълнала, дори още да я има любовта...

причините тогава остават на заден план...

И айде стига с тая коректност...!
Има я само в приказките и в любовните романи.
В реалният живот всички изневеряват. Без изключение. По един или друг начин. със или без повод. Всички.
цитирай
26. promised - как се надживява...
12.02.2007 16:44
предателство, защото...в крайна сметка изневярата е лъжа и предателство!?!?
цитирай
27. shiva - надживява се само,
12.02.2007 16:47
когато и любовта умре.
Има ли любов - има болка.
Няма ли - няма и болка. Но пък има други неща - празнота например.

цитирай
28. tera - първо
12.02.2007 16:49
трябва да се дефинира понятието "изневяра". След като "това, че разговарям с някой все още не се брои за изневяра!", се налага извода че изневяра=секс. Да, ама не, казваше П.Бочаров. Ако акълът ти е съвсем другаде, какво като спиш само с половинката си. Така или иначе в кревата вече сте трима (само дето реалният замества виртуалният). Аз по принцип не виждам нищо лошо в изневярата, хората в крайна сметка не са секретни ключалки и само един ключ да става, за да отключи нечие сърце. Защо трябва да се робува на измислени норми. Както се казва, в любовта и на война всичко е позволено.
цитирай
29. mmmmmmmmm - Не се надживява!
12.02.2007 16:52
Можеш само да се самозълъжеш и нищо по-вече!Разяждащата болка остава за ВИНГИ!С нея зяспиваш,нея сънуваш,с нея се събуждаш.С нея живееш.Няма лек за нея!Няма давност!Няма поправителен!Ще си я носиш цял живот!
Кой забравя,че е заменен?И то за толкова нежно и деликатно чувство,като любовта?!:)
цитирай
30. shiva - ммммммммммм,
12.02.2007 16:59
Дали болката ще остане, зависи само от теб!
Ако не искаш да я пуснеш да си тръгне, да, с нея ще ставаш и с нея ще лягаш...

Ако е било само секс - какво чак толкова? разбрала си за една - например. А убедена ли си, че е наистина само една? Това, което не знаеш не те разяжда, нали...

Ако е било повече от секс... - а ти си задържал/а човека до себе си... с цената на всичко... само защото "много го обичаш".... дали наистина е така? Ако обичаш някой толкова много - няма ли да го пуснеш да си тръгне, за да бъде щастлив? А ти щастлив/а ли ще си?
Деликатен въпрос е...да.

Но любов на всяка цена? Не, благодаря!
цитирай
31. sis - а за изневярата във въобръжението?
12.02.2007 17:03
не можеш да я спреш. Аз съм изневерявала насън, много е странно, признавала съм си. Това е фантазия, нея не можеш да я спреш. Същото е и с флирта.
А иначе - човек, когато изневерява - може да е грешка, може да е липса на любов, може да е безразличие, може да желание за адреналин. Всичко може да е.
цитирай
32. promised - любов на всяка цена-никога
12.02.2007 17:09
shiva,
съгласна съм с теб!

любовта е прекалено нежна, любовта трябва да се споделя и да е красива, дори да ти звучи романтично и отнесено...

но искам да знам, че човека, който ще бъде баща на моите деца, ще е открит с мен и ще има желание да създаде семейство, базирано на любов , споделяне, и вярност.
не мога да си представя, че ще задържа човек насила, или защото имам деца от него или...каквато и да е друга причина..

Може би просто съм романтичка, що се отнася до тази тема...и никога няма да приема изневярата, като нещо нормално.
Не смятам, че има място в отношенията между двама души, които са заедно, защото са пожелали да споделят всичко ...в добро или лошо..или както там е израза...
цитирай
33. promised - tera,
12.02.2007 17:10
в любовта всичко е позволено....

ако те наранят..какво правиш?

махваш с ръка и казваш - ами това е искал, това е направил, щом го е направил, значи го е сметнал за добро за него си и за теб...?:(
мисля, че не разбирам.!?!?!?
цитирай
34. timmyd - :)
12.02.2007 17:10
Много интересни оправдания прочетох.Супер, бледнее тук всяка адвокатска защита. БИло позволено всичко.Нямало коректност. ДОбре, следващия път,когато ви наранят си го кажете. НО ако някой ви нарани , май нещата стават други и вятърът отдругаде подухва. В крайна сметка никъде не е казано, че не могат хората да се разделят. НО нека това става КОРЕКТНО, а не чак когато всичко излезе наяве и другият се почувства като идиот, че е обичал някого. Защото ако веднъж спреш да вярваш в хората по принцип, трудно ти самия ще си способен да обичаш без винаги да имаш едно на ум. И после иди показвай истинска любов.
цитирай
35. tera - ами не са
12.02.2007 17:15
ме наранявали. Дори да е имало нещо такова не съм разбрала, не съм дебнала и като не знам ми е все тая. Ако човек си човърка мозъка само с тази мисъл и показва ревност, сигурно ще докара този до него да му изневери - сексуално, виртуално и т.н.
цитирай
36. timmyd - Хехе
12.02.2007 17:17
Тук никой не говори за ревност. Тук говорим за любов, или аз нещо не съм разбрал? А ако става дума за ситуации, в които ти е все едно кой с кого е , мисля ,че тук не става дума за обич, любов. А ако ги няма,то няма и изневяра.
цитирай
37. promised - timmyd,
12.02.2007 17:18
точно това питам и аз...
който го е изживявал, който го е причинявал или са му го причинявали...

аз съм неволен свидетел на това и се разкъсвам....

интересни са ми поводите, причините, последствията....

цитирай
38. promised - tera,
12.02.2007 17:20
не е въпрос да си човъркаш мозъка с това...
а какво се случва, когато разбереш...при теб не е имало такъв случай и се радвам да го разбера!!!

Но ...нещо би ли те накарал ти да изневериш..и ако да..какво е то?
цитирай
39. timmyd - promised
12.02.2007 17:25
Не знам. АЗ изневярата не я разбирам. ПИтал съм като теб, но отговор не съм получавал. А твърдения от типа "такава съм/ такъв съм" са си оправдания за мен.
цитирай
40. анонимен - az samiat go naprawih predi wreme
12.02.2007 17:26
naprawig go, zashtoto se vlubih tolkowa spontanno i tolkowa silno, che ne znaeh kakvo se sluchva s men. Zapochnah da se wizdam s momicheto mnogo chesto i neshtata izljzaha izvan kontrol. No ne mozeh da se otdelia ot starata si i dulgogodishna vruzka, zashtoto s neia me swurzwashe prekalneno mnogo. Ne mozeh prosto ej taka da ia prekratq i da se wpusna w neshto, koeto ne znaeh, dali shte proraboti, makar da biah poludial ot lubow!
Togawa, sled niakolko meseca, drugoto momiche prosto si trugna. Iavno se e umorilo. A sega ne sum sus starata si priatelka. Namrazih sebe si, zashtoto naranih chowek, koito s wremeto osuznah, che me obichal istinncki.
Zatowa, moga da kaza na wsichki-prosto ne nosete dwe dini pod edna mishnica. Tova shte narani wsichki wi:(
цитирай
41. tera - към анонимен 47
12.02.2007 17:34
ти не си носил две дини под една мишница, ами от два стола си паднал на земята. А пък ако timmyd
не знае да го светна, че голяма част от изневерите се случват именно поради луда ревност.
цитирай
42. promised - ?!?!?!?!?!
12.02.2007 17:42
ревност, която да доведе до изневяра.....
доста обобщаващо:(
цитирай
43. promised - Анонимен 47
12.02.2007 17:43
tera, е права:(
определено не си получил нищо от това, което си имал....
но....може би е трябвало да поемеш този риск, с цената на...това, което плащаш ис ега:(
но .....коя ли съм аз да ти давам съвети, при положение, че си го изживял..
благодаря, че сподели!
цитирай
44. mmmmmmmmm - Shiva,
12.02.2007 17:44
никой не приютявя болката от кеф!Няма начин да я пуснеш,защото тя не е заключена!Тя е волна и свободна,но посетилите-стои и не си отива дълго....а може и вечно!...
Който не го е изживял нищо не знае!...
цитирай
45. promised - Ферко,
12.02.2007 17:47
хмм, сега се вкарва нова информация...
сега има и външното вмешателство на роднините...

ревност, роднини, колеги.....чатове....
и стигаме до...
цитирай
46. timmyd - Проблемът е
12.02.2007 17:49
в това, че всички гледаме от своя гледна точка. ЗА тера- да, има и изневери, които се случват, когато постоянно те упрекват и подозират в изневяра и накрая ти писне и го направиш. НО това не е любов!!!Неведнъж подчертах, че аз говоря за случаите, при които има любов- взаимна. А за Анонимен 47- много е гадна ситуацията, щом другото момиче не ти е простило. Не всеки може да прости. Но ако не го беше направил, вероятно щеше да има момент, в който да си изградиш представа за щастливия си живот с другата. СТранно. Всеки прави избор и носи последици от него. Въпросът според мен е да бъдеш истински!!!Да бъдеш себе си!!!И да се поучаваш от грешките си.
цитирай
47. shiva - Тера,
12.02.2007 17:53
Точно това имам предвид ...
"Хайде да си вярваме, защото ако не си вярваме, ще започнем да се дебнем, а започнем ли да се дебнем, няма начин да не се хванем" :))))

А болката ммммммммммм,
можеш да я пуснеш. Като осъзнаеш, че нищо никога не може да принадлежи САМО и единствено на теб. Не можеш да притежаваш Никого, повярвай ми!
И много добре познавам тази болка :)))
Така че - знам за какво говоря :)
цитирай
48. shiva - във връзка с коментара на 47
12.02.2007 17:57
аз пък казвам: носете две дини, стига да можете...

не съм кучка, не съм циничка, но не съм и романтичка.
любови - глупости - тинтири-минтири....

накрая винаги оставаш излъган, независимо дали си разбрал или не :))

просто - живейте за себе си. .. естествено, без да наранявате :)
цитирай
49. timmyd - Естествено ,
12.02.2007 18:09
че животът е хубав.
Там, където мислим повече за АЗ, отколкото за НАС, няма истински чувства.
Всеки сам взима решенията си, но нека тези решения не рушат чужд живот.
Аз пък съм романтик. Боли, но предпочитам да съм такъв.
цитирай
50. mmmmmmmmm - ЗНАМ,
12.02.2007 18:09
че никой не ничия собственост!Но,ако някой е решил да бъде с мен е длъжен да каже "до кога",а след това е свободен!Да ли ми е кеф или не е друга тема.А да правя разследване"...да ли е било само секс,имало ли е чувства...",това не е мой проблем!...ИЗНЕВЯРА НЕ ПРОЩАВАМ!Има си начин да регламентираш отношенията си!:)))
Някой каза,че съм крайна-да може би!Бих го допълнила и старомодна!Ако в правилата на играта влиза и изневярата....Аз няма да участвам!:)))))
цитирай
51. promised - не можем да го контролираме....
12.02.2007 18:10
но можем да го предотвратим?!
:)
цитирай
52. promised - явно и аз
12.02.2007 18:13
съм стромодна, консервативна и романтична....
но по дяволите..не разбирам и не оправдавам изневярат апо никакъв начин.

но всеки човек, може да реши сам за себе си, дали да потъпче нещо свято, нещо, което може да го радва цял живот, дори когато е тежко и трудно, или просто...да го захвърли, наранявайки , чрез изневяра...

Защото....не виждам как се прегълта изневярата, как се забравя...как се прощава....
и как се продължава след това, без да загубиш доверието в хорат акато цяло
цитирай
53. injnina - След толкова много коментари- едно скромно мнение
12.02.2007 18:39
Има изневяра, която е като веригите за бързо хранене- мимолетна наслада на мига и желанието. Има и друг тип- като предателство- дълготрайна връзка, пълна с емоции и без банално ежедневие. Тя ограбва и дистанцира двамата партньори в брака. Но и в двата случая, когато се разбере за това - нараняването и страданието е голямо за потерпевшия. Какво му остава? И той на свой ред да направи това, да отмъщава с всякакви средства? Глупости! Най-голямото отмъщение е да се наслаждава на собствения си живот!
цитирай
54. promised - injnina,
12.02.2007 18:56
хареса ми това, за "отмъщението"!
но човек наистина трябва да прояви твърдост, за да успее да изхвърли негативните емоции от себе си и да се наслаждава на живота си!
благодаря, че сподели мнението си!!!!
цитирай
55. mmmmmmmmm - injnina,
12.02.2007 19:09
каква единомислие по въпроса?!:)))))
Дари противника с безразличие...
Стой и наблюдавай ...
цитирай
56. shiva - ех, сладурчета....
12.02.2007 19:40
няма оправдание за изневяра. Съгласна съм...
"Да каже до кога е с мен, щом е с мен..." - Съгласна съм....
Не се преглъща изневярата - съгласна съм......

Но когато живееш в реалността, единственият начин да запазиш усмивката си, да продължаваш да усещаш щастие е, не да си затваряш очите... и да знаеш, че всичко това е там - а просто да го приемеш! Няма идеална любов.
Поне аз не съм чувала за такава.....

Затова само казвам - по лесно е да приемеш, че 'така стоят нещата"... такъв е живота, ние, хората сме такива...... правим грешки, под въздействие или съвсем умишлено... но ги правим...
затова по-лесно е да ги приемем, вместо да вървим срещу течението :)
цитирай
57. promised - shiva,
12.02.2007 19:45
и приемайки ги...какво следва.....|?
цитирай
58. shiva - не следва.
12.02.2007 20:12
просто си наясно. Не се самозаблуждаваш. Не се бориш за изгубени каузи. Живееш си живота без излишни надежни, които убиват настроение, нервни клетки, време и прекрасни моменти, които можеш да изживееш по друг начин.....
Излизаш от илюзията :)
И си по-щастлив, повярвай ми...... дори печелиш повече - срещаш от своя страна романтици, такива, каквито ти си била някога.....готови на всичко, за да те запазят :)
Да ама не. :))
цитирай
59. shiva - ох.......
12.02.2007 20:13
знам, че звуча малко цинично....... но ним живота не е циничен?
цитирай
60. promised - Шиве,
12.02.2007 20:13
:)
благодаря че си тук!
цитирай
61. shiva - :)))
12.02.2007 20:45
Цунк :)


удоволствието е мое... имам странното чувство, че те познавам :)...
цитирай
62. promised - :)
12.02.2007 20:48
защото ме!
цитирай
63. shiva - хм :)
12.02.2007 20:51
така си и мислех! :))
цитирай
64. анонимен - чели ле сте"Климати"
13.02.2007 08:04
От Андре Мороа?Там прекрасно е описана темата...
цитирай
65. promised - Анонимен,
13.02.2007 08:21
аз лично не:(
разкажи малко повече.......
цитирай
66. ani101 - чудесен постинг!
13.02.2007 12:20
Поздравления!

Хареса ми че уточняваш че има и платоническа изневяра, която според мен е не по малко ограбваща от физическата.

Дали можем да прекараме остатъка от живота си с един човек ? - аз мисля че да.
И това не би трябвало да е бреме, ограбване или ограничение . Точно обратното .
Но се иска саможертва.

Лъжа ли е изневярата и кого всъщност лъжем?
Мисля че да - лъжа е и лъжем първо себе си и после всички останали...

цитирай
67. promised - ani101,
13.02.2007 13:28
blagodarq, `e spodeli mnenie!
wavno e!
w drugiqt posting se opitah da obqsnq na тера, че не събирам, не търся мнения, само заради себе си, а и заради всички останали, които не са били в такива ситуации.
мисля, че когато обменяме мисли, преживявания ...тогава можем да оценим какво са преживели хората...и какво може да се случи на всеки един от нас...
цитирай
68. promised - шанс
13.02.2007 19:41
..когато човека до теб е раздвоен объркан
хммммм
цитирай
69. promised - Феркоо,
14.02.2007 10:39
да!
въртиш на шиш да....подсоляваш, ако се налага, но не пускаш.
евала. това е сериозно вече!!!!!
цитирай
70. promised - назад....
14.02.2007 13:09
а не само това не.

изживяваш...на момента, не оставяш нищо за утре...защото...утре...утре, нали знаеш!
цитирай
71. dimi3 - от: dimi3
25.02.2007 12:22
Току що се регистрирах.Много хубава тема...Направих някои изводи за себе си...но съм на кръстопът.Може би все пак ще избера да не обременявам съвестта си с угризенията от изневярата !
цитирай
72. анонимен - Не знам...
02.05.2007 13:54
Здравейте, аз съм с едно момче от 1 година. Наложи се той да излезе извън града и аз му изневерих.. С тази моя изневяра, аз разбрах колко държа на този човек. Колко го обичам.
Не мога да обясня как реших да изневеря. Сега се чувствам наистина отвратително. Цял ден плача и се моля той да не разбира какво му сторих, защото знам,че ако разбере всичко ще свърши с раздяла. А аз разбрах, че наистина го обичам.
Не знам :( Чувствам се ужасно!:(
цитирай
73. desislava71 - Ferrko,
24.06.2007 23:12
ще ми бъде интересно да пуснеш няколко постинга в блога си.
цитирай
74. анонимен - stefania
12.03.2009 18:40
изневярата е нещо ужасно,в момента е изживявам заедно с раздялата.Незнам къде се намирам ,човека които ми се кълнеше в вечна любов ми изневерил и то не веднъж и наи лошото е 4е се гордее с това е да и за виновен се признава ,но продължава да го прави и то пред о4ите ми,и знае 4е тои може да спре мъката ми ,но тои е щаслив сега и не му пука за никои.Когато разбрах исках да потъна в земята ,да ме погълне,не исках да живеч и сега не исакам ,няма смисъл моя йивот, и особенно когато знам 4е тои е щаслив някуде там с НЕЯ ,тази кoято ми го отне с лекота,но тои е виновен за вси4ко тои се е поддал .за мене остава един долен мръсен лъжец и БОКЛУК
цитирай
75. yakollakani - Хубаво ли е,
05.03.2010 08:15
да изневеряваш или да ти изневеряват? Когато се стигне до там, че някой изневери на другия, може да се прости. Знам го, защото съм го преживявал, но следата остава, белега. Нищо от това което вършим не идва и си отива, то остава. Мисля, че ако веднъж си допуснал да изневериш, значи пак ще го направиш. Просто ние хората вечно търсим нови емоции, нови преживявания, нови усещания и това е заради нашето Аз, егоистичното Аз, което е в нас. Съгласен съм, че ако не можеш повече да споделяш живота си с един човек, просто му кажи и реши проблема, но не става така, защото има страх, тревоги и не че ще го нараниш, а че нищо може да не излезе и накрая с другия и да останеш сам. За този, който изневерява другият е просто резервен вариант. Човек обича да се подсигурява, дори и да е безумно влюбен.
цитирай
76. анонимен - Gymnkneerteby
01.08.2011 13:51
http://owdijfvcnid.com - efdnlwiernf SaitlePalMato <a href=http://efdincaa.com>dkyubwvfcn</a> CheallHaike http://lirwjcnncvuier.com AcegegericPof
цитирай
77. анонимен - SomUtteme
20.10.2012 15:16
http://allbestedmeds.com/buy-avana-usa.html - buy avanafil My story goes back to the beginning of drug came in 2010. http://allbestedmeds.com/buy-avana-usa.html avana 95 and is slightly April 29 target date or ED in the. mg avanafil debossed. <a href=http://allbestedmeds.com/compra-avana-italy.html>avanafil</a> The nitric oxide causes you have to be very fast onset of monophosphate cGMP.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: promised
Категория: Тя и той
Прочетен: 78527
Постинги: 11
Коментари: 230
Гласове: 1201
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930